9 stručnjaka komentiralo je zašto ima smisla uključiti CSS izdavače u affiliate kampanju
Google Shopping je jedan od najjačih elemenata koje e-shop (e-trgovina) može koristiti za svoju promociju. Učinkovito nadopunjuje klasične PPC kampanje i ima visoke performanse. Dognet affiliate mreža može podržati ovaj kanal s povezanim affiliate izdavačima koji će vašoj e-trgovini donijeti dodatnu učinkovitost.
CSS affiliate partneri će donijeti nove konverzije samo uz proviziju
Mnoge e-trgovine samostalno se oglašavaju putem Google Shoppinga, ali malo njih koristi i usluge vanjskih CSS partnera. Kratica CSS izvedena je iz pojma Comparison Shopping Service (CSS), to su stranice na kojima se uspoređuju proizvodi pojedinih e-trgovina prema cjenovnim i drugim parametrima. Posjetitelji ovih stranica potom se usmjeravaju na web stranicu oglašivača. Detaljan opis CSS-a dan je u ovom članku.
Takvi CSS partneri mogu izraditi Shopping kampanje za vas i osigurati vam dodatni izvor prometa.
Omogućavanje CSS partnera je jednostavno i korisno za e-trgovinu
- Vanjski (Eksterni) CSS partner može osigurati veću vidljivost vaših proizvoda. CSS partneri prilagođavaju naslove i opise oglasa (reklama), tako da se ne radi samo o jednostavnim duplikatima.
- Kada radite s CSS partnerima putem affiliate mreže, plaćate samo za konverziju, tako da možete biti sigurni da plaćate samo za rezultate, a ne za klikove.
- Imate veće izglede da posjetitelj klikne na vaš oglas ili oglas partnera, umjesto na oglas vašeg konkurenta.
- Možete dobiti više pregleda, klikova, a samim time i veći obrt zahvaljujući dodatnom prometu.
Suradnja s affiliate CSS partnerom je isključivo na bazi provizije
Većina tvrtki koje nude usluge CSS partnera naplaćuju neku vrstu mjesečne naknade za uslugu, ali svaki partner određuje cijenu pojedinačno. Međutim, kada surađujete putem affiliate mreže, sve što trebate učiniti je dati dopuštenje i naši će partneri krenuti s radom. Plaćate samo za konverziju, tako da ne snosite nikakav rizik kao oglašivač.
Neovisni stručnjaci se slažu da je dobra ideja isprobati i uključiti se
Svakako, ako se u kupovinu uključe i izdavači, reklama neće poskupjeti. Uostalom, uobičajeno je u svakom segmentu da na dražbu ulazi veliki broj različitih e-trgovina s ogromnim brojem proizvoda, pa to što je u pitanju i izdavač, neće poskupjeti. Potvrđujem čak i da to može imati pozitivan učinak. Na kraju dana, postotak utjecaja prikazivanja proizvoda tvrtke na kupce povećava se kombinacijom vlastitih kampanja i izdavača.
Mgr. Libor Toporcer, Team leader & Strategy director INVELITY
Čak i ako e-trgovina već ima vlastiti Google Shopping, suradnja s nekoliko CSS izdavača mogla bi joj donijeti povećanje dosega i profita. S druge strane, ova suradnja bi mogla dovesti do većeg konkurentskog pritiska, a time i do veće cijene po kliku. Ovisi o mnogo faktora, stoga preporučam da se pojedinačno procijene sve prednosti i nedostaci i da se na taj način odluči koja je strategija najbolja za određenu e-trgovinu. U načelnu, međutim, svakako ima potencijala u suradnji s CSS izdavačima, s tim imamo iskustva i kod naših klijenata.
Ing. Ľubomír Radič, Partner & Marketing Consultant, Vivantina
Kad affiliate kampanja općenito ima smisla za oglašivača, promocija preko CSS partnera također ima smisla. Hoće li im ponuditi istu visinu provizije, mora procijeniti sam na temelju vlastitih podataka. Koji su argumenti za suradnju s više CSS partnera? Prije svega, ako e-trgovina dobije više pojavljivanja oglasa u Google Shoppingu za jedan upit korisnika, vjerojatnost konverzije će biti veća pa bi stoga i omjer konverzije trebao biti veći. Drugim riječima, više narudžbi. Drugi argument je možda još važniji. Svaki od partnera CSS-a može imati drugačiju strategiju, ciljati na drugu ciljnu grupu, promovirati različiti dio proizvodnog asortimana i tako doprijeti do šire publike. To bi pak trebalo dovesti do dodatne prodaje. Mi u agenciji imamo i klijente koji uz vlastite shopping kampanje surađuju i s CSS partnerima, dok je upravo strategija različitih partnera CSS-a odlučila u korist ovog paralelnog oglašavanja kada dovedu drugi segment kupaca u e-trgovinu. Na taj način se nadopunjujemo i zajednički donosimo veći prinos klijentu. U interesu oglašivača je da njegove shopping kampanje budu što raznovrsnije i da imaju što širi opseg. Ako izdavač, nagrađen samo u obliku provizije, to može donijeti o svom trošku, ovaj korak svakako vrijedi razmotriti.
Ľubomír Štulajter, Performance Marketing Manager, Vivantina
Uključivanje CSS partnera u vašu partnersku kampanju može znatno poboljšati njezinu učinkovitost i povećati stopu konverzije. Ako ste zainteresirani za uključivanje CSS partnera, slobodno nas kontaktirajte na velasevic@dognet.com 🙂