FAQ – Često postavljana pitanja

FAQ – Često postavljana pitanja

Osnovna pitanja

Tko je trgovac?

Trgovac (advertiser) je tvrtka koja želi povećati prodaju. To može biti web trgovina, financijska institucija ili druga internetska usluga.

Trgovac je spreman platiti naknadu (proviziju) nekome ko im dovede nove kupce. Provizija se može definirati u postocima (npr. 5% od iznosa narudžbe) ili kao fiksni iznos definiran u eurima (na primjer 3 € za prijavu na newsletter ili za ispunjavanje obrasca). Može se kombinirati (8% od iznosa narudžbe + 1 € za prijavu na newsletter).

Tko je partner?

Partner (publisher) je tvrtka ili pojedinac koji želi zaraditi promovirajući druge tvrtke i njihove usluge / proizvode.

Na primjer, blogeri, koji na svom blogu implementiraju banner, zarađuju zahvaljujući posjetiteljima koji klikću na oglas i obavljaju kupovinu (ili drugu radnju) na web lokaciji trgovaca – za što bloger dobiva proviziju.

FAQ - Trgovac

Koje uvjete moram ispuniti?

U osnovni, besplatni paket, gdje trgovac plaća samo proviziju, prihvaćamo samo obveznike PDV-a, koji imaju projekt koji traje više od jedne godine i koji sortiraju najmanje 200 narudžbi mjesečno. Da biste se prijavili, obrazac za prijavu ispunite formu za trgovce i mi ćemo vam se obratiti s našom ponudom.

Što trebam učiniti da svoju ponudu prikažem među kampanjama?

Prvo moramo pregledati vaš projekt da li ispunjava uvjete za integraciju. Affiliate model nije za sve, stoga ispunite naš obrazac za prijavu.

Kada integrirate svoju kampanju, prvo vam šaljemo skup kodova za praćenje koji ćete implementirati na vašoj stranici, a zatim nam dostavite svoje bannere, XML feedove (u slučaju web trgovine) i opis kampanje.

Koji su troškovi vezani za registraciju?

Trgovci se prijavljuju putem obrasca za prijavu. Nakon što se prijavite, pregledavamo vašu prijavu i javljamo vam se s našim prijedlogom, možemo li kampanju provesti besplatno ili smo pronašli drugačije, plaćano rješenje. 

FAQ - Partner

Koje uvjete moram ispuniti?

Kada se prijavite kao partner (publisher), trebali bi imati neki web projekat aktivan. Zahvaljujući registraciji steknete pravo za početak korištenja naših kampanja. Cijeli je popis dostupan je i neregistriranim posjetiteljima u odjeljku Kampanje. Da biste se prijavili, jednostavno ispunite svako polje tijekom registracije.

Koji su troškovi vezani za registraciju?

Nema nikakvih troškova. Registracija i uporaba kampanja je potpuno besplatna.

Još nemam web stranicu, mogu li se prijaviti?

Bez aktivne web stranice, nema smisla da se prijavljujete. Sve kampanje i uvjeti nalaze se u odjeljku Kampanje.

Mogu li promovirati ponudu na više web lokacija?

Da. Ne morate se više puta prijavljivati za pokretanje ponude na različitim web lokacijama. Korištenjem jednog računa možete promovirati ponudu na neograničenom broju web stranica. Međutim, sve te stranice moraju ispunjavati uvjete određene kampanje i naše mreže.

Mogu li promovirati ponude na društvenim mrežama?

Da. Međutim, morate biti sigurni da nije neželjena pošta (spam). U slučaju da utvrdimo da ste „neželjeni“ (bilo na društvenim mrežama ili negdje drugdje), vaš račun može biti blokiran.

U slučaju da netko klikne preko moje affiliate poveznice, treba li taj posjetitelj odmah obaviti kupnju?

Ne, ne mora. Posjetitelj može pregledati web stranicu trgovca i napustiti je bez kupnje (ili druge radnje). U slučaju da se vrati u roku od 30 dana (životni vijek kolačića može varirati u slučaju različitih kampanja) i izvrši akciju (kupnja, popunjavanje obrasca, itd.), Komisija će vam i dalje biti dodijeljena.

Ne vidim banere kampanje. Ne mogu vidjeti kampanju tijekom upotrebe filtera Baneri.

To je zato što niste potvrđeni u kampanji. Idite na popis svih kampanja (Kampanje s lijeve strane) potražite određenu kampanju i kliknite gumb “Primijeni za ovu kampanju”. Stoga ispunite podatke o tome kako i kada ćete promovirati kampanju i pričekajte e-poštu s potvrdom.

poziadat-o-pridanie

Ako promovirate kampanju u kojoj niste potvrđeni, nećete dobiti proviziju!

Ako se kampanji može pristupiti samo uz poziv (invite only), kako se mogu prijaviti za tu kampanju?

Na upravljačkoj ploči među kampanjama možete pronaći neke koje su dostupne samo za pozvane izdavače. Da biste dobili pozivnicu, kliknite gumb “Prijavite se za ovu kampanju”, a zatim pričekajte e-poštu s potvrdom.

poziadat-o-pridanie

Ako promovirate kampanju u kojoj niste potvrđeni, nećete dobiti nikakvu proviziju!

Zašto je moja komisija odmah odbijena?

U većini slučajeva komisija se odbija zbog ponavljanja. Takve transakcije obično imaju identičan ID narudžbe s samo nekoliko sekundi vremena odgode između njih i imaju istu IP adresu. U slučaju web obrazaca to može biti uzrokovano ponovnim slanjem ili može biti neželjeni bot.

Primjer:
3 narudžbe s identičnim ID-em, nedugo jedna za drugom s identičnim zbrojem. Drva narudžba čeka odobrenje, druge dvije su automatski odbijene.

zamietnuta-provizia

Koliko vremena traje postupak odobravanja?

Proces odobravanja obično traje mjesec dana. U slučaju online trgovina može potrajati duže (roba se mora otpremiti i platiti). Svakog mjeseca dobivamo izvještaj naših trgovaca na temelju kojeg odobravamo ili odbijamo provizije. Na kraju dodijelimo bonuse (na primjer, nakon otvaranja bankovnog računa ili nekoga tko se prijavljuje za kredit). Detaljan opis postupka odobravanja može se naći u svakoj kampanji.

Kako mogu saznati jesam li primio bonus za prodaju?

Svaki mjesec od naših trgovaca dobijamo izvještaj na temelju kojeg dodjeljujemo bonuse (na primjer, nakon otvaranja bankovnog računa ili nekog tko se prijavljuje za kredit).

Example:
Ako ste doveli novog kupca za mBank, dobit ćete proviziju od 5 € za dovođenje. Ako je bankovni račun otvoren, provizija će se promijeniti sa 5 € na 19 € (tako dodijelimo bonus od 14 € za prodaju). 

Kako ću shvatiti jesam li objavio ispravnu poveznicu/baner?

Kliknite na poveznicu/baner na svojoj web stranici i nakon toga na upravljačkoj ploči provjerite je li klik zabilježen (u “Izvještaji” – “Popis klikova”).

Podaci se ažuriraju svakih 25 sekundi. Stoga ne biste trebali biti zabrinuti ako klik nije vidljiv odmah. 

Mogu li promijeniti poveznicu i usmjeriti je na drugu podstranicu, na primjer na određeni proizvod?

Da.

Primjer:
Odabrali ste kampanju topánky.sk. Standardna veza izgledat će ovako:: http://www.topanky.sk/?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=db2af2ac. Međutim, poveznica upućuje na početnu stranicu a vi želite ukazati na određeni proizvod ili kategoriju. U tom slučaju potražite poveznicu sa lokacijom na koju želite posjetitelja uputiti, na primjer: http://www.topanky.sk/23-star-pes-v-nudzi-man-n372015-606010 i na kraju ga jednostavno stavite svoj kod.
Rezultat će biti sljedeći: http://www.topanky.sk/23-star-pes-v-nudzi-man-n372015-606010?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=db2af2ac

Što ako isti kupac klikne na vezu dva različita oglašavača (partnera)?

Pravilo je: zadnji klik pobjeđuje.

Oglašivač, koji vodi kupca do konačne kupnje, dobiva proviziju.

Fakturiranje

Kako zatražiti isplatu?

Da biste ispunili uvjete za isplatu, morate imati najmanje 100 € odobrenih provizija.

Da biste zatražili isplatu, jednostavno kliknite gumb “Zatraži plaćanje” na upravljačkoj ploči, koju možete pronaći u odjeljku Izvještaji – Isplate za mene.

Nakon toga pričekate e-porukom s daljnjim uputama.

Koji je postupak isplate?

Tvrtke i registrirane samozaposlene osobe izdaju standardnu fakturu koja će biti plaćena ubrzo nakon podnošenja. Sve provizije u mreži su bez PDV-a. Ako vaša tvrtka nije registrirana u Slovačkoj ili Češkoj , morate izdati račun bez PDV-a čak i ako ste obveznik PDV-a (PDV plaćamo lokalno).

Pojedinosti o fakturiranju naći ćete u e-poruci s obavijestima 😉


Koje kampanje su dostupne na našoj mreži?