Integracija

Komercijalni odjeljak

1. Obrazac za prijavu

Prvi korak je popuniti obrazac za prijavu u kojem ćete dati osnovne podatke svoje e-trgovine/projekta. Nakon što nam dostavite ispunjeni obrazac, javit ćemo vam se najkasnije sljedećeg radnog dana.

entry-form

2. Ugovor

S vama ćemo raspraviti vaša očekivanje, ciljeve i potencijale kampanje. Dogovorit ćemo postavke i uvjete vaše kampanje, iznose provizije, model naplate, evaluaciju, kontrolu kampanje i druge pojedinosti naše suradnje. Na temelju toga, poslat ćemo vam nacrt ugovora i nakon njegovog potpisivanja preći ćemo na integraciju kampanje.

zmluva

Tehnički odjeljak integracije

3. Implementacija koda

Na vašu web stranicu bit će potrebno postaviti dva JavaScript koda za praćenje klikova i prodaje naših izdavača. Postupak je slučan praćenju kojeg provode Google Analytics i eCommerce: posjetitelji se prate, a podaci se šalju u servis Google Analytics. Primjer kodova možete vidjeti u našem članku..

kody

4. Banneri

Trebat ćemo od vas barem jedan komplet bannera za vašu kampanju. Možete koristiti i bannere koje koristite za Google Ads. Koristimo iste one dimenzije koje korisiti i Google 😉

Big, half price and one day sale banners. Vector.

5. XML feed

Imate li e-trgovinu? Trebat ćemo od vas i XML feed proizvoda. Najčešće koristimo feedove u istoj strukturi kao Heureka ili Google Shopping. Ukoliko nam možete pripremiti specijalan XML feed za nas, tim bolje (s našim UTM oznakama u URL-u i cijeni proizvoda bez popusta).

XML code lines on a display

6. Logotip i opis vašeg projekta

Kako bismo kvalitetno predstavili vašu kampanju, od vas ćemo trebati logotip vaše web stranice i opis vašeg projekta. Te ćemo podatke objaviti i na našoj web-stranici u odjeljku Kampanje. Za inspiraciju, kliknite na pojedinačne kampanje kako biste saznali kako su drugi oglašivači izradili svoj opis.

Screenshot_35

Pokretanje i administracija kampanje

7. Pokretanje kampanje

Kada sve bude spremno, možemo službeno porinuti vašu kampanju. Prije pokretanja, još ćemo jednom provjeriti cjelokupne postavke kampanje. Ako je sve u redu, kampanju ćemo početi promovirati među izdavačima.

Screenshot_36

8. Optimizacija kampanje

Početna faza kampanje će trajati oko 3-6 mjeseci, a u to vrijeme vodimo računa o njezinom razvoju. Nakon tog vremena, možemo ponovno razmotriti njezin učinak i parametre koji se odnose na nju. Možemo zajedno razmotriti mogućnost poboljšanja kampanje ili unaprjeđivanje ciljanja (na primjer, poboljšanje XML feeda, nove bannere, uključivanje vašeg projekta u Baneu, bliža suradnja s odabranim izdavačima, blokiranje IP-a vaših ureda, dodavanje kupona za popust, dodavanje veze na vašu kampanju u podnožju vaše web stranice, itd.), akvizicije, dodatnu SEO podršku i drugo.

CASE STUDY: affiliate kampaně 4Home cz&sk přinesly obrat skoro 1 000 000 €