1. Obrazac za prijavu
Prvi korak je popuniti obrazac za prijavu u kojem ćete dati osnovne podatke svoje e-trgovine/projekta. Nakon što nam dostavite ispunjeni obrazac, javit ćemo vam se najkasnije sljedećeg radnog dana.
Prvi korak je popuniti obrazac za prijavu u kojem ćete dati osnovne podatke svoje e-trgovine/projekta. Nakon što nam dostavite ispunjeni obrazac, javit ćemo vam se najkasnije sljedećeg radnog dana.
S vama ćemo raspraviti vaša očekivanje, ciljeve i potencijale kampanje. Dogovorit ćemo postavke i uvjete vaše kampanje, iznose provizije, model naplate, evaluaciju, kontrolu kampanje i druge pojedinosti naše suradnje. Na temelju toga, poslat ćemo vam nacrt ugovora i nakon njegovog potpisivanja preći ćemo na integraciju kampanje.
Na vašu web stranicu bit će potrebno postaviti dva JavaScript koda za praćenje klikova i prodaje naših izdavača. Postupak je slučan praćenju kojeg provode Google Analytics i eCommerce: posjetitelji se prate, a podaci se šalju u servis Google Analytics. Primjer kodova možete vidjeti u našem članku..
Trebat ćemo od vas barem jedan komplet bannera za vašu kampanju. Možete koristiti i bannere koje koristite za Google Ads. Koristimo iste one dimenzije koje korisiti i Google 😉
Imate li e-trgovinu? Trebat ćemo od vas i XML feed proizvoda. Najčešće koristimo feedove u istoj strukturi kao Heureka ili Google Shopping. Ukoliko nam možete pripremiti specijalan XML feed za nas, tim bolje (s našim UTM oznakama u URL-u i cijeni proizvoda bez popusta).
Kako bismo kvalitetno predstavili vašu kampanju, od vas ćemo trebati logotip vaše web stranice i opis vašeg projekta. Te ćemo podatke objaviti i na našoj web-stranici u odjeljku Kampanje. Za inspiraciju, kliknite na pojedinačne kampanje kako biste saznali kako su drugi oglašivači izradili svoj opis.
Kada sve bude spremno, možemo službeno porinuti vašu kampanju. Prije pokretanja, još ćemo jednom provjeriti cjelokupne postavke kampanje. Ako je sve u redu, kampanju ćemo početi promovirati među izdavačima.
Početna faza kampanje će trajati oko 3-6 mjeseci, a u to vrijeme vodimo računa o njezinom razvoju. Nakon tog vremena, možemo ponovno razmotriti njezin učinak i parametre koji se odnose na nju. Možemo zajedno razmotriti mogućnost poboljšanja kampanje ili unaprjeđivanje ciljanja (na primjer, poboljšanje XML feeda, nove bannere, uključivanje vašeg projekta u Baneu, bliža suradnja s odabranim izdavačima, blokiranje IP-a vaših ureda, dodavanje kupona za popust, dodavanje veze na vašu kampanju u podnožju vaše web stranice, itd.), akvizicije, dodatnu SEO podršku i drugo.