Kampanja Wolt.com/en/hrv
Provizija: 6 € nova registracija + prva isporuka
Konverzija se bilježi čim se izvrši i potvrdi nova registracija. Naknadno, ako se prva narudžba također kreira unutar 30 dana, konverzija se smatra odobrenom. U protivnom će biti odbijena. Procjena konverzije (registracije), a time i je li do kupnje došlo, odvija se unutar 45 dana od registracije. Prema statistici, odobravanje je oko 70%.
Wolt vam nevjerojatno olakšava otkrivanje i dobivanje onoga što želite. Dostavljeno do vas – brzo, pouzdano i jeftino. I čineći to, gradove činimo boljim mjestima za život.
Naručite dostavu ukusne hrane iz najboljih restorana ili dostavu namirnica po svom ukusu. Wolt pruža izvrsnu tehnologiju i uzbudljiv potencijal rasta. Postanite dio ovog partnerstva.
Wolt NIJE samo još jedna tvrtka za dostavu hrane!
“Odlučni smo da gradove u kojima poslujemo učinimo boljim mjestima za život. Također smo posvećeni činiti pravu stvar našim kolegama, partnerima, klijentima i javnosti u cjelini.”
Izrada poveznica(link) na podstranice:
- Koristite poveznicu pod naslovom “Wolt.com/en/hrv (za sadržaj) – deeplink (dodajte odredišni URL kao parametar data2)”
- dodajte parametar data2 u URL veze – odredišni URL koji želite ciljati
Primjer:
-
- Wolt.com/en/hrv (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=34fa8727
- Dodaj parametar data2: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=34fa8727&data2=
- Nakon data2, stavljam ciljanu URL adresu: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=34fa8727&data2=https://wolt.com/en/hrv/karlovac/restaurants
- URL adresa mora biti generirana prije umetanja
Promocijski elementi
- Baneri
- XML feed
- Kuponi
- PR članci
- Dodatna suradnja
- Email predlošci
- Influencer
- iFrame
- Dognet Media
Dozvole za izdavače
- Cash-back
- Sadržaj
- Web stranica sa popustima
- Elektronska pošta
- Direktni PPC
- Google CSS
- Vanjski kuponi
Ova je kampanja integrirana putem neovisne treće strane i nemamo izravan kontakt s oglašivačem. Stoga, ne možemo utjecati na trajanje i stupanj odobrenja konverzija i trajanje odobrenja zahtjeva za sudjelovanje u kampanji. Također, nismo odgovorni za neregistrirane konverzije koje bilježi treća strana.