Dyson.hr

Kampanja Dyson.hr

Provizije: 4%

Tvrtka Dyson rođena je u garaži u blizini Batha u Engleskoj i neprestano raste od osnutka 1993. godine. Od lansiranja prvog usisavača bez vrećice DC01 1993. godine, Dyson je dizajnirao tehnologije za rješavanje problema u njezi kose, pročišćavanju zraka, robotici, rasvjeti i sušenju ruku.

Dyson ima ambiciozne planove za razvoj novih tehnologija s globalnim timovima usredotočenim na baterije u čvrstom stanju, elektromotore velike brzine, sustave vida, tehnologije strojnog učenja i umjetnu inteligenciju. Dysonov interni robotički tim jedan je od najvećih u Ujedinjenom Kraljevstvu. Uz razvoj vlastitih aktivnosti, Dyson Robotics Lab na Imperial College London održava svoj dugoročni istraživački program.

Izrada linkova za podstranice:

  • koristite poveznicu pod nazivom “Dyson.hr – deep link (dodajte odredišni URL kao parametar data2)”
  • dodajte parametar data2 URL-u veze – odredišnom URL-u koji želite ciljati
    Primjer:
  • Dyson.hr – deep link (dodajte URL kao data2 parametar) veza ima URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOURID&a_bid=6e42cae8
  • Dodati parametar data2: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOURID&a_bid=6e42cae8 &data2=
  • Nakon data2, dodati URL adresu: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOURID&a_bid=6e42cae8 &data2=https://www.dyson.hr/proizvodi/usisavaci/bezicni
  • URL adresa mora biti kodirana prije unosa

Promocijski elementi

  • Baneri
  • XML feed
  • Kuponi
  • PR članci
  • Dodatna suradnja
  • Email predlošci
  • Influencer
  • iFrame
  • Dognet Media

Dozvole za izdavače

  • Cash-back
  • Sadržaj
  • Web stranica sa popustima
  • Elektronska pošta
  • Direktni PPC
  • Google CSS
  • Vanjski kuponi
Nije moguće koristiti brendirane ključne riječi u PPC kampanjama. Google CSS partneri nisu dopušteni u ovoj kampanji. E-mail kampanje moraju biti poslane na odobrenje prije slanja. U imenima domena nije moguće koristiti brendirane ključne riječi. Provizije se izračunavaju na temelju cijene bez PDV-a i troškova dostave. Provizije za B2B narudžbe mogu biti odbijene. Prilikom promocije kampanje potrebno je koristiti sve parametre uključene u preporuke, prikazane na našoj nadzornoj ploči. Uklanjanje parametara može uzrokovati kvar u praćenju ili odbiti provizije.

Ova je kampanja integrirana putem neovisne treće strane i nemamo izravan kontakt s oglašivačem. Stoga, ne možemo utjecati na trajanje i stupanj odobrenja konverzija i trajanje odobrenja zahtjeva za sudjelovanje u kampanji. Također, nismo odgovorni za neregistrirane konverzije koje bilježi treća strana.

Preporučeni članci

Koje kampanje su dostupne na našoj mreži?